Karar No | Karar Özeti | Tarih |
---|---|---|
68570759/8 | 1-Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu üyelerinin güncellenmesi. 2- Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu Üyelerinin güncellenmesi. 3- Kalite Komisyonu Üyelerinin güncellenmesi. 4- BAP komisyonu üyelerinin güncellenmesi. 5- Dış Paydaş Danışma Kurulu üyelerinin güncellenmesi. 6- Kariyer Merkezinin (ÇKM) Yönetim ve Yürütme Kurulu üyelerinin güncellenmesi. 7- Proje Destek Ofisi Üyelerinin güncellenmesi. 8- İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörlüğüne bağlı İş Sağlığı ve Güvenliği Üst Kurul Üyelerinin güncellenmesi. | 13.06.2025 |
68570759/7 | 1-Lisansüstü Eğitim Enstitüsü bünyesinde yazılacak tezler için tez yazım Kılavuz’unun görüşülmesi. 2- Yaz okulu açılıp açılmaması hususunun görüşülmesi. 3- Çift Anadal kontenjan önerilerinin görüşülmesi. 4- Kurumlararası Yatay Geçiş kontenjan önerilerinin görüşülmesi. 5- Kurum İçi Yatay Geçiş kontenjan önerilerinin görüşülmesi. 6- “Çevre Sağlığı” Programı adının değiştirilmesi teklifinin görüşülmesi. 7- Üniversitelerarası Kurul temsilcisi seçilmesi hususunun görüşülmesi. | 2.06.2025 |
68570759/1 | 1-Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü Moleküler Biyoloji Anabilim Dalında görevli Dr. Öğr. Üyesi Filiz SARIKAYA PEKACAR’ın yeniden atanması. | 25.04.2025 |
68570759/2 | 1-Çerkeş Meslek Yüksekokulunun “Evde Hasta Bakımı ve Yaşlı Bakımı” Programlarında 3+1 İşyeri Uygulaması Eğitim Modeline geçilmesi. 2- Protokol kapsamında, adliye personeline özel eğitim indirimi uygulanmasına ilişkin hususun görüşülmesi. | 16.04.2025 |
68570759/5 | 1-Turizm ve Otelcilik Yüksekokulu’nun öğrenci işlemleri ve ek ders ödemeleri hususunun görüşülmesi. 2- Meslek Yüksekokulu bünyesinde İşletme Yönetimi Programına 30 (otuz) öğrenci alımı. 3- İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi bünyesinde Arap Dili ve Edebiyatı Programına 30 (otuz) öğrenci alımı. 4- Gıda ve Tarım Meslek Yüksekokulu bünyesinde Bitki Koruma Programına 30 (otuz) öğrenci alımı. 5- Sağlık Bilimleri Fakültesi bünyesinde Gerontoloji Programına 30 (otuz) öğrenci alımı. | 9.04.2025 |